קמפיין גיוס נהגים

שם הלקוח: מטרופולין תחבורה ציבורית

בישראל יש חוסר תמידי של 3,000 נהגי אוטובוס. איך מייצרים העדפה לבחור דווקא במטרופולין?

איך מחשבים שווי אמיתי של נהג אצלנו לעומת המתחרים?

פשוט מאוד: מביאים את השמאי המפורסם במדינה, לוי יצחק שייתן הערכת שווי אמינה ומדויקת ומביאים גם את אלי אילדיס שייתן בסמכותיות ובחיוך את החותמת האחרונה.

מהלך פורץ דרך מסוגו בדמות קמפיין 360 שהביא לתוצאות מעל ומעבר ליעדים. עבודת המשרד כללה: אסטרטגיה, קריאייטיב, הפקה, גיוס הטאלנטים והכנת החוזים. כמו כן: תכנון ורכש מדיה מדויק לכל הקמפיין. התוצרים שהוכנו: סרט ראשי לטלוויזיה, סרטונים מותאמים לדיגיטל ונגזרות שונות, תמיכה על ידי תוכן בסושיאל, מודעות פייסבוק וגוגל, מודעות בעיתונים, תשדירי רדיו

One language all across the board is the key for success 


 נשמח לעמוד לשירותכם. חייגו 03-6876812  -או- מלאו פרטיכם ונציגנו יחזור אליכם בהקדם