קמפיין 5 צבעים ביום
שם הלקוח: מועצת הצמחים ומשרד החקלאות
כולנו יודעים שירקות ופירות תורמים לבריאות, אבל איך משכנעים ילדים לנשנש גמבה במקום במבה? השינוי מתחיל ביועצי התזונה של הילדים… ההורים!
הפיצוח האסטרטגי: אוכלים פירות וירקות בחמישה צבעים לחיים בריאים. איך מתרגמים את האסטרטגיה: פונים להורים דרך עודד מנשה אב ל-7 ילדים. כשהוא היה כוכב בערוץ הילדים, ההורים של היום היו אז ילדים…
התוצאה: מהלך 360 מעלות שכולל סרטון + מערך לימודי בבתי הספר, תחת הקונספט: תן לי כוח, כי לאכול ירקות וירקות ב-5 צבעים זה טוב גם לילדים וגם להורים. עבודת המשרד כללה: אסטרטגיה, קריאייטיב, הפקה, גיוס הטאלנט וניהול משא ומתן לקבל זכויות השיר: ״תן לי כוח״. כמו כן: תכנון ורכש מדיה מדויק לכל הקמפיין. תוצרים: סרטון טלוויזיה, התאמת וידאו לדיגיטל, מודעות פייסבוק, תמיכה בסושיאל, תוצרים לבתי הספר.
One language all across the board is the key for success