Special media
שם הלקוח: לקוחות שונים
היום יותר מתמיד צריך לבלוט בכל אספקט ובכל פעולה של המותג. לחשוב מחוץ לקופסא זאת כבר קלישאה אז אנחנו חושבים מחוץ למסגרת ומוצאים במדיות הרגילות או במדיות מיוחדות דרך שבה לא יוכלו להתעלם מהמסר והמותג.
היום יותר מתמיד צריך לבלוט בכל אספקט ובכל פעולה של המותג. לחשוב מחוץ לקופסא זאת כבר קלישאה אז אנחנו חושבים מחוץ למסגרת ומוצאים במדיות הרגילות או במדיות מיוחדות דרך שבה לא יוכלו להתעלם מהמסר והמותג.