באדג׳ט
שם הלקוח: קמפיינים 360
שאלה: איך אפשר לקחת תחום מכירת מכוניות שמתבסס על קמפיינים שהם ״כסאח״ ולחבר אותו עם מותג איכותי שמשדר קלאסה?
תשובה: מייצרים קמפיינים שהם ״קלאסח״. לפניכם ההוכחה שגם קמפיינים שהם בעיקרם ״הרד-סייל״ יכולים להיות שנונים, יצירתיים והומוריסטים. מישהו אמר פעם שקריאייטיב טוב מוכר… נראה לנו שהוא צדק! עבודת המשרד עבור באדג׳ט כוללת קמפיינים שהם Always on תוצרי 360: סרטים לטלוויזיה ולדיגיטל, תשדירי רדיו, שילוט אוטובוסים, מודעות בעיתונים, תוכן סושיאל, קמפיין פייסבוק מודעות, קמפיין גוגל, כתבות תוכן, אאוטבריין/טאבולה, GDN.
One language all across the board is the key for success